Przykłady rozwiązań

Z życia naszych Klientów

Równie ważna, jak wykonanie danego zadania, jest dla nas jego późniejsza ewaluacja. Takie podejście pozwala nam na stały rozwój i eliminowanie słabych punktów. Z tego powodu w każdej realizacji zależy nam na ocenie. Jest to podstawa do obopólnego rozwoju. Liczymy, że w trakcie współpracy podzielisz się feedbackiem. Zapoznaj się z dotychczasowymi opiniami na temat świadczonych przez nas usług i dołącz do grona zadowolonych klientów VAFYO.

Klient: Hurtownia materiałów budowlanych

Problem:

Hurtownia materiałów budowlanych zgłosiła zapotrzebowanie na dopilnowanie kwestii związanych z gospodarką odpadami. Zapytanie dotyczyło zmian legislacyjnych, nakładających dodatkowe obowiązki na podmioty produkujące lub przetwarzające odpady.

Co zrobiliśmy:

W pierwszej kolejności wykonaliśmy dokładny research dotyczący zmian w obowiązkach wynikających z nowelizacji prawa gospodarki odpadami.

Po ustaleniu stanu faktycznego przygotowaliśmy raport wraz z podsumowaniem i dalszymi rekomendacjami. Głównym zadaniem wyłaniającym się z analizy była konieczność rejestracji w BDO. Z uwagi na fakt, że moce przerobowe pracowników hurtowni były wykorzystywane w pełnym wymiarze, wystąpił problem z wykonaniem tego zadania własnymi zasobami. Poza tym kształcenie się w opisywanym zagadnieniu nie należało do strategicznych celów firmy.

Brak czasu oraz chęci Zleceniodawcy, aby angażować własnych pracowników w działania odciągające od głównej kluczowych zadań, sprawił, że zostaliśmy poproszeni o spełnienie formalności niezbędnych do rejestracji w BDO. Zgodnie z przeprowadzonym rozeznaniem wiedzieliśmy, że w przypadku odpadów poddawanych recyklingowi należy zgłaszać każdorazowo Kartę Przekazania Odpadów (KPO). Z powodów analogicznych do rejestracji z BDO, ta czynność również przypadła nam w udziale. Mamy kontakt z pracownikiem porządkowym hurtowni i firmą zajmującą się wywozem odpadów. Na bieżąco składamy w systemie elektronicznym KPO, dzięki czemu nasz klient ma pewność, że wszystko zostanie dopilnowane.

Efekt naszej pracy:

Poza bieżącym działaniem dajemy też komfort w postaci codziennego śledzenia zmian w przepisach prawa. Właściciel przedsiębiorstwa wie, że nie grożą mu kary za zaniedbania administracyjne, a jego pracownicy są zadowoleni, że mogą skupić się na tym, co należy do ich głównych obowiązków, czyli do działań sprzedażowych. To dzięki nim firma zarabia, a pracownicy otrzymują swoje pensje i prowizje. My z przyjemnością zdejmujemy czasochłonny i żmudny obowiązek z barków naszego partnera, a on ma czas i zasoby na rozwój swojego biznesu.

Klient: Polski oddział międzynarodowej korporacji

Problem:

Korporacja zgłosiła się z zadaniem organizacji wyjazdu integracyjnego na 150 osób. Podczas rozmowy ustaliliśmy plan działania obejmujący znalezienie hotelu dysponującego salą bankietową i bazą noclegową zdolną przyjąć planowaną ilość uczestników, transport w obie strony, usługę cateringową dotyczącą wieczornej imprezy oraz śniadania kolejnego dnia, pakiet powitalny z brandingiem organizatora, zapewnienie atrakcyjnych zajęć grupowych poprzedzających imprezę mających na celu doskonalenie pracy zespołowej. Do zadań należało również zapewnienie atrakcji podczas samej imprezy: dekoracji, obsługi muzycznej i nagłośnienia, konferansjera, DJ, gwiazdy wieczoru, konkursów, jak również wynajęcia fotografa i kamerzysty do uwiecznienia oficjalnej części imprezy.

Spółka oddelegowała przedstawiciela do kontaktu w sprawie postępu prac i uzyskiwania akceptacji kolejnych działań.

Co zrobiliśmy:

Po ustaleniu wszystkich wymaganych założeń przystąpiliśmy do intensywnej pracy. Projekt został rozpisany w programie Trello na zadania główne i ich etapy. Obowiązki zostały oddelegowane w ramach zespołu, a całość nadzorował opiekun projektu. W pierwszych 5 dniach został dokonany research. Stworzyliśmy bazę hoteli spełniających, określone przez klienta kryteria, firmy transportowe, zaproponowaliśmy atrakcje, skład pakietu powitalnego oraz obsadę muzyczną. Nasze rekomendacje przesłaliśmy do wyznaczonej osoby i wszystkie zostały przyjęte bez poprawek. Oferta hotelu została przyjęta również w zakresie cateringu. Korzystając ze skali, wynegocjowaliśmy atrakcyjne warunki. 

Efekt naszej pracy:

Zorganizowaliśmy niesamowity event nad malowniczym Zalewem Zegrzyńskim. Wszyscy się doskonale bawili, a zarząd był wyraźnie zadowolony ze zrealizowania wewnętrznych celów poprzez integrację teamu oraz budowanie relacji na linii pracownik – organizacja. 

Klient: Spółka świadcząca usługi pralnicze

Problem:

Firma świadcząca usługi pralnicze miała średnioroczne spadki przychodów o 25%. Szukała przyczyny w jakości swoich usług, ale nie uległy one pogorszeniu, a wręcz przeciwnie. Prezes zauważył, że konkurencja jest zaangażowana w prowadzenie własnych kanałów social media.

Firma miała swój profil na Facebooku, ale nie był aktywnie prowadzony.

Co zrobiliśmy:

W pierwszej kolejności przeprowadziliśmy audyt profilu. Wykazał on wiele punktów krytycznych, co było naturalne dla nie prowadzonej aktywnie strony. Następnie przygotowaliśmy strategię działania obejmującą:

– określenie grupy docelowej klientów,

– zasięg oddziaływania,

– inne istotne parametry istotne do kontynuowania działań.

Zaproponowaliśmy szablony grafik ze spójną szatą wizualną celem budowania rozpoznawalności marki, przedstawiliśmy propozycję pierwszych copy, czyli treści postów oraz przygotowaliśmy płatną kampanię mającą na celu zwiększenie zasięgu prezentowanych treści i ilości zaangażowanych fanów. W kolejnym kroku zaimplementowaliśmy Piksel Facebooka oraz założyliśmy konto na platformie Sotrender, aby za sprawą raportów śledzić na bieżąco wyniki oraz posiadać narzędzia do przygotowania najlepszych rekomendacji.

Na początku trudność polegała na niewielkiej liczbie fanów, przez co strona wyglądała na mało aktywną. Celem wzmocnienia zainteresowania publikowaliśmy oferty promocyjne dostępne tylko dla użytkowników Facebooka, co okazało się strzałem w dziesiątkę. Następnie do promocji dołożyliśmy również posty o tematyce lifestyle. Wraz z kolejnymi angażującymi publikacjami, dobrze funkcjonującymi kampaniami reklamowymi oraz analizą raportów, statystyki oraz zaangażowanie fanów rosło, co przekładało się automatycznie na wzrost atrakcyjności strony i wzrost zainteresowania użytkowników.

Efekt naszej pracy:

Intensywniejsze zaangażowanie firmy w działalność w social mediach wpłynął na poprawę jej sprzedaży i wyników finansowych. Po upływie 6 miesięcy od podjęcia działań firma generowała średnioroczny wzrost przychodów w wysokości 30%.

Klient: Biuro architektoniczne

Problem:

Absolwent architektury niedługo po ukończeniu studiów zdecydował o otwarciu działalności. Potrzebował strony wizytówki zawierającej swoją ofertą, portfolio prac oraz danych kontaktowych.

Co zrobiliśmy:

Na spotkaniu rozpoczynającym współpracę omówiliśmy założenia, wspólnie wypełniliśmy brief, a następnie przekazaliśmy zadania poszczególnym członkom naszego zespołu.

Programista zajął się funkcjonalnością, grafik sporządził kreacje, copywriter przygotował angażujące, prosprzedażowe treści, natomiast wirtualny asystent zajął się polityką prywatności. Strona internetowa była dokładnie taka, jaką potrzebował zleceniodawca – prosta w strukturze, przy jednoczesnej funkcjonalności biura architektonicznego. Najważniejsze, czyli portfolio zostało przedstawione ze szczególną dbałością.

Efekt naszej pracy:

Profesjonalizm strony i dobrze wyeksponowane dane kontaktowe sprawiły, że klient pozyskał pierwsze zapytania, których część przełożyła się na zawarcie umów.

Za najlepszą rekomendację świadczy fakt, że współpracujemy do dziś w ramach wirtualnej recepcji oraz wsparcia administracyjno-biurowego, czym pozwalamy właścicielowi start-upu na koncentracji na kluczowym czynniku swojego biznesu – projektowaniu nieruchomości.